Comiat de Mn. Norberto

  Diumenge dia 1 de setembre hem dit adéu a Mn Norberto, que durant dos anys ha estat de servei pastoral a la nostra Diòcesi de Lleida, i a la nostra Unitat Pastoral Pilar Magdalena. Podem escoltar les seves paraules i veure algunes fotos representatives. https://youtu.be/2zsETGO-7yw        

AVISOS PARROQUIALS SETMANALS: 9 DE JUNY DE 2024

    C/ Ramon Llull 10  |  25008 – Lleida 973234054 // 681195786  |  upapm2012@gmail.com Pelegrinatge a Lourdes a finals del mes de juny. Teniu informació a les cartelleres del fons de l’església. Dijous vinent videofòrum bíblic amb The Chosen ( Els escollits) Aquest cop, ens fixarem en Sant Josep. Serà a les 19,45 h…