FINALITZAT EL SEGON CURSET DE FACEBOOK

El passat dimarts, 15 de juny, varem finalitzar el segon curs de Facebook organitzat per la UPA. Al curs van participar-hi 6 senyores i el va impartir, de forma voluntària,el David, qui també col·labora amb el suport escolar. El curs ha tingut lloc a la sala Andrea de la Parròquia de Sta. Maria Magdalena del…

SEGON CURSET DE FACEBOOK

L’Equip de Comunicació de la UPA Pilar-Magdalena organitza un curset de Facebook per a principiants, nivell 0, per tal d’oferir als membres de la comunitat la possibilitat de conèixer una eina per poder seguir les transmissions que es fan des de la nostra unitat pastoral i aprendre a entrar en una de les xarxes social.…