“Viure l’Evangeli avui!” – Diumenge 19 de setembre de 2021 – Per: Gna. Mª Mercedes Tellechea c.m.

Per: Gna. Mª Mercedes Tellechea c.m.   Diumenge xxv T.O. (C “B”) Sant Marc 9,30-37: JESÚS DESCOL·LOCA ELS DOTZE   “El Fill de l’home ha de ser entregat”, així Jesús anuncia per segona vegada la seva passió, mort i resurrecció, però els apòstols, plens d’ambicions, estan en una altra ona. Hi ha paraules o frases pronunciades…

#11 “AVUI PARLEM AMB…”: MARI ÀNGELS GRAU…

PARLEM AMB… Amb el començament del curs reprenem la publicació de les entrevistes del Parlem amb… a persones de la nostra UPA. Avui és la Mª Àngels Grau, recentment incorporada a l’equip de Comunicació qui respondrà les nostres preguntes. GRAVACIÓ: Equip de Comunicació UPA Pilar-Magdalena: (Càmera i muntatge – Miguel Claveria. Entrevistador – Guillem Sàez).