Festival de Nadal

Diumenge vinent dia 21, a les cinc de la tarda a l’església de Maria Magdalena ens aplegarem per veure i escoltar les actuacions que estan preparant el nostre Cor Jove, els infants de la catequesi i el grup d’adolescents. En sortir es podrà donar una col·laboració lliure, per Càritas Parroquial. Us esperem !

El nostre Cor Jove, creix !

El cor Jove de la nostra Unitat Pastoral està incorporant noves veus infantils i adolescents. Acompanyants pels coristes adults, van aprenent les cançons i el perquè cantem, que no és més que per lloar al Senyor i ajudar a la comunitat a elevar-se vers Déu en les celebracions de l’Eucaristia. Donem gràcies a Déu !…