JA SOM DEL GRUP DELS AMICS DE JESÚS!! Compartint Jesús, quina Festa!!
A la nostra UPA Pilar-Magdalena, hem arribat al fi de curs de la Catequesi d’Infants. Un curs que, ha estat ple d’oportunitats per créixer en la fe i fer el procés de la iniciació cristiana, de vint-i dos infants, acompanyats per Mn. Carles, l’equip de catequistes i per cada una de les seves famílies. D’aquests,…


