Cinc persones seglars es formen en lideratge pastoral.

Un grup de 5 persones de les parròquies de Sant Pau i de la Unitat Pastoral Pilar-Magdalena, estan seguint telemàticament un programa de formació de Lideratge Pastoral que duu a terme Autem, que és una Fundació de Lideratge Pastoral al servei de l’Església. Aquesta formació la segueixen també persones d’altres diòcesis espanyoles. Davant dels canvis…

La UPA Pilar Magdalena participa en la primera trobada d’aprenentatge de parròquies en procés de renovació o conversió pastoral.

  La UPA Pilar Magdalena participa en la primera trobada d’aprenentatge de parròquies en procés de renovació o conversió pastoral. La nostra UPA està en un procés de renovació pastoral, com podeu veure en els cartells que tenim tant a l’església de la Magdalena com a la del Pilar. “A LA NOSTRA UNITAT PASTORAL PILAR- MAGDALENA…